SLOVENŠČINA: Ker gospodično P dobro poznaš, je danes na vrsti, da spoznaš njeno dobro prijateljico B. Besed na B je res veliko, zato bo izjemno zanimiv besedni boj na B. Igro že poznaš. Poišči doma nasprotnika in naj se tekma začne: 3, 2, 1, zdaj.
Kako zapišemo črko B ? Najprej nariši navpično črto, to je prva poteza. Prestavi pisalo na začetek te črte in z drugo potezo nariši lep polkrog (trebušček) v desno čez pol črte (dobiš črko P) in nadaljuješ še z enim polkrogom (trebuščkom) še čez spodnji del navpične črte. Vadi potezo zapisa po zraku in po mizi. V črtni zvezek prepiši sliko iz povezave. PREPIS B Po svojem vzorčku samostojno zapiši še 5 besed iz že poznanih črk in obvezno s črko B. Za pomoč se spomni na besedni dvoboj. Zdaj je to lahko, ker poznamo že veliko črk.
OKOLJE: Nekaj o koži si se v tem tednu že naučil. Vendar pa ima tvoja koža še druge pomembne naloge, ne le, da varuje notranje dele telesa. Izvedi naslednje vaje in tvoje oštevilčene ugotovitve, kaj čutiš, naj mami napiše v spletno pošto učiteljici. 1. Starš naj se z iglo za šivanje ali buciko dotakne tvojega prsta. 2. Starš naj prižge svečo, vžigalico ali vžigalnik ter postavi dlan za višino kozarca nad plamenom in počasi spuščaj dlan proti plamenu, dokler nekaj ne začutiš na dlani, a največ jo spusti do dolžine palca nad plamenom. Pazi, če se dotakneš plamena, si opečeš kožo; 3. Primi steklen kozarec v roko. 4. Zapri oči, nekdo naj izbere predmet in ti ga položi v dlani. Z dotikanjem ugotovi, kaj vse čutiš. 5. Umij si roke.
Kot si ugotovil, lahko s kožo čutiš veliko stvari, zato je koža ČUTILO. Ni pa koža edino čutilo, ki ga ima naše telo. V povezavi si poglej, katera so vsa čutila. CUTILA Naslednja vaja ti bo odkrila, kaj čutimo še z ostalimi čutili. 6. Nekdo naj z žlico potrka po steklenem kozarcu. 7. Nekdo naj odpre steklenico šampona, tekočega praška ali parfuma in ti jo da pod nos. 8. Odpri usta in naj ti nekdo kapne na jezik dve kapljici kisa ali limoninega soka, natrosi par zrnc soli ter sladkorja. 9. Nekdo izbere predmet in ga postavi na mizo. Poglej ga. Kaj vidiš na predmetu ?
Zdaj si s svojimi čutili vse čutil. Verjamem, da ti bo tako dobro šlo tudi v DZ, na strani 54. Na sredini imaš narisana vsa čutila. Za vsako izmed čutil si izberi svojo barvico in z njo poveži čutilo z vsemi tistimi sličicami, ki prikazujejo uporabo tega čutila. Namig: Pri nekaterih opravilih uporabljamo lahko več čutil hkrati.
Veselo raziskovanje tvojih čutil ti želim.
1. Čutim bolečino zaradi igle, ki me je špiknila.
2. Čutim toploto (še si hočem ogret rokice:)))).
3. Čutim mrzlo in težo.
4. Čutim redirko, robove, hribček, obliko kvadra, da je redirka mehka, da se jo lahko praska.
1. špikne…spominja me na zdravnika
2. čutim toploto
3. mrzlo
4. trdo,stri robovi,luknje….ravnilo
Čutim pik
Čutim toploto
Kozarec je hrapav(zaradi napisa)
Šampon diši
Kis ni okusen, sol je slana, sladkor je sladek
LANA N.
1. Bolečina
2. Vročina
3. Mraz
4. Ping pong žogica- mrzlo, potem mlačno, krogla, lahka.
6. Slišim zvok.
7. Parfum diši.
8. Kis je kisel, sol slana, sladkor sladek, čili pekoč.
9. Škatla za robčke je zelena, narisan je bambus, nekaj piše, ima luknjo, je kvader.
1. ne upam, bo bolelo
2. malo toplo
3. trdo
4. žogica iz pene
5. mrzlo, mokro
6. zvok
7. lepo diši
8. kislo (kis), sladko (sirup)
9. lego kocka (rdeča, oblika kvadra, majhna)
1. BOLEČINA
2. VROČINA, TOPLOTA
3. MRZLOTA, TEŽA
4. OBLIKA
5. TOPLOTA , GLADKO (MILO)
AUU BOLI…BOLEČINA
TOPLOTA
KOZAREC JE LAHEK, MRZEL, TRD, OKROGEL
SVETILKA-OPIS OKROGLA, MRZLA, TRDA
MILO- MASTNO, TEKOČE
1. Boli
2. Peče, vroče je
3. Mrzlo je
4. Orehova lupina-gladka je in trda
5. Mokro je
1. Žgečka
2. Vroče je
3. Mrzlo
4. Jaboko
5. Mokro je
LP, Elizabeta
1. Žgečkanje
2. Toplota
3. Mrzlo in trdo
4. Bonbon- mehko in hkrati trdo
5. Mokro in mrzlo
1. Pik igle pika in zaboli.
2. Začutil sem vročino. Ko sem dlan spustil nižje, je peklo.
3. Kozarec je hladen in gladek.
4. Predmet je hrapav in trd. (kostanj)
5. Voda je tekoča, mehka in topla.
1. Rahel dotik ne boli, ob močnejšem pritisku zaboli
2. Če je dlan dovolj visoko nad plamenom čutim toploto, če jo približam, čutim vročino
3. Kozarec je hladen
4. Z zaprtimi očmi je opisala plišastega levčka: mehko in kosmato
5. Roke so mokre
6. Zvok je glasen
7. Tekoči prašek ima močen vonj
8. Opisala je je slano in sladko, ko sem ji na jeziček dala sol in sladkor
9. Opisala je igračko pujska: modro, majhno, zavita ušesa.
Na podlagi vseh točk je z izkušnjo doživela vsa čutila.
Lp, Lidija Kreslin
1. Začutila pik in bolečino
2. Začutila toploto, vročino
3. Začutila gladko površino
4. Prepoznala predmet Barbika
5. Začutila drgnjenje in toplo vodo
6. Zaslišala zvok
7. Zaznala parfum
8. Okusila slano, sladko, kislo
9. Vidim kaksen je predmet
Začutil pik malo boli
Začutil toploto
Kozarec je mrzel
Predmet trd in okrogel(skokica)
Voda je mokra
Zvok je glasen
Parfum zelo diši
Okusil limono mu ni všec , slano in sladko je ok
Predmet ima veliko barv in kockic (rubikova kocka)
1. bolečina
2. toplota
3. mrzlo
4. prepozna obliko, velikost, material
5. tekoča, topla voda, mokra koža
6. glasen zvok
7. prijetno diši
8. sladkor- sladko, mmm še
sol, kis- fuj
9. opiše predmet: barva, velikost, oblika
1. Pici
2. Vroce
3. Mrzel
4. Igracka kuza
5. Mrzlo in mokro
6. Kot zvoncek
7. Disi po rozah
8. Sol-slano, sladkor-mmm, limina-kisla
9. Roza in not je voda
1.Pik boli,
2. Ogenj je vroč,
3.Kozarec je mrzel,
4.Žoga je okrogla, mehka, hladna,
5.Voda je mokra,
6.Zvonček,
7.Diši,
8.Kis je bljak, sol je slana, sladkor njami,…
9.Moja violina, strune, lok, polžek,…