Govorni nastop – 1.A

GOVORNI NASTOP

 V prvih dveh tednih meseca maja (4.-15. 5. 2020) bomo izvedli govorne nastope, glede na trenutno stanje verjetno kar na daljavo. Temo nastopa tokrat prepuščam otrokom, nekako pa naj se navezuje na čas, ki ga preživljamo v izolaciji. Možnosti je zelo veliko:

*opis šolskega dne, ki ga preživim doma,

*opis dejavnosti, pri kateri sem najbolj užival/a, v času od kar sem doma,

*opis priprave najljubše jedi (sladice),

*opis športne dejavnosti, ki je zaradi karantene ne morem obiskovati,

*opis in pravila moje najljubše igre v tem času,

*opis sošolca, ki ga trenutno najbolj pogrešam,

*opis hišnega ljubljenčka s katerim si krajšam čas, ali katerega si želim imeti,

* …

Cilj govornega nastopa je, da se otrok pripravi in prosto govori o izbrani temi največ 2 minuti. Otroka spodbujate, da govori jasno, glasno, razločno, povezano in ne prehitro.  V kolikor je otroku lažje pripovedovati ob sličicah, lahko pripravi plakat (velikosti A4 – navaden list), ali manjše sličice ob katerih pripoveduje kot pravi govorec pred publiko. Besedilo, ki ga želi povedati lahko tudi zapiše, ali pa ga zapišete vi, vendar ga ob nastopu ne sme brati.

V primeru, da bodo šole tudi v mesecu maju zaprte, bomo po počitnicah določili nekaj terminov za ZOOM konference, kjer bodo učenci preko kamere predstavili govorni nastop in bili za pogum primerno nagrajeni s pohvalami sošolcev in učiteljic.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja