Torek, 24.3.

MATEMATIKA:   Včeraj ste ugotovili, da sta se Lili in Bine po nepotrebnem kregala, ker sta oba izračunala število vseh sadežev pravilno, čeprav sta zapisala drugačen račun. Spoznali ste zamenjan vrstni red seštevancev. Danes pa boste to pravilo še bolj utrdili. Poizkusite se in pri vsaki nalogi v Lili in Bine delovnem zvezku, stran 30, ugotovite in zapišite oba računa seštevanja.

Po tvoji zaslugi se Lili in Bine ne kregata več in se odločita, da se na travniku žogata. Imata več pisanih žog. Na strani 31 izračunaj račune do 10 in pravilno pobarvaj žoge. Vsako polje v žogi ima svoj račun in svojo barvo. Rezultat računa v žogi pobarvaj z barvo, ki je določena v prostoru za rezultat računa.  Ali uganeš, katero žogo sta izbrala ? Postavila sta ti uganko: Izbrana žoga ima na sebi rezultat, ki je število, večje od 6 in hkrati manjše od 10 ter je predhodnik števila 10. Pod to žogo nariši rožico.

SLOVENŠČINA:  Lili in Bine se ne želita več žogati in sta poletela do sosednje dežele, kjer raste čudežno drevo. Prebivalci te dežele sta jima povedala, kaj se je s tem drevesom zgodilo in katera čudežna žival je obiskovala to čudežno drevo. Udobno se namesti v položaj, v katerem se počutiš najbolj sproščeno, zapri oči in poslušaj ljudsko pravljico na tej povezavi  https://www.youtube.com/watch?v=-vYIs_j2jSQ . Po poslušanju se spomni na pravljične lastnosti, o katerih smo se že pogovarjali. V poslušani pravljici ugotovi pravljične lastnosti in jih napiši na e-naslov učiteljici. Le kdo bo našel največ pravljičnih značilnosti? Jutri vam posredujem vse značilnosti.

NALOGA:  Uporabo svojo domišljijo. Izmisli si svojo pravljico z naslovom Čudežna roža. Vzemi si dovolj časa za razmislek in sestavo pravljice, pomembne so tudi podrobnosti. V brez črtni zvezek na vrh napiši naslov pravljice ČUDEŽNA ROŽA. Nato razdeli list z vodoravno črto po sredini in navpično črto po sredini lista na 4 približno enako velike prostorčke in v njih nariši dogajanje v svoji pravljici. V levem prostoru zgoraj nariši začetek, desno zaplet ali dogodek, spodaj levo razplet ali rešitev in desno spodaj konec pravljice, zaključek. Vsebina pravljice in risba naj bosta bogati.  V vsebini pravljice uporabi vsaj 5 pravljičnih značilnosti. Pravljico pripoveduj staršem. V petek pa sledi presenečenje, pravljico boš povedal tudi svoji učiteljici v živo preko kamere na računalniku. Učiteljici komaj čakava, da vas vidiva in slišiva. Seveda boste za svoj trud ocenjeni. Navodila za ocenjevanje boste prejeli po e-pošti.

GLASBA: Nalogo opravite do konca tedna. Spoznali smo že enega izmed najbolj znanih italijanskih skladateljev in mojstra glasbe za godala ANTONIA VIVALDIJA. Poslušali in risali smo na njegovo glasbo o jeseni in zimi. A zimo smo s pustom in kurenti pregnali in v deželo je prišla POMLAD. Tokrat je vaša tedenska glasbena naloga naslednja:

  • Poslušajte še enkrat in ob glasbi po svoje zaplešite (lahko ste potok, ptica…), pri plesu upoštevajte hitrost skladbe.
  • Ob ponovnem poslušanju narišete, kar si ob točno tej glasbi predstavljate v glasbene zvezke. Naslov je VIVALDI – POMLAD.
  • Učiteljice Vam pošiljamo še tole lepo pesmico, ki jo najbrž že poznate: https://www.youtube.com/watch?v=0XViah7DJrM (če kdo želi, je besedilo v povezavi).  KEKČEVAPESEM (1)

OD DALEČ POJE IN PLEŠE Z VAMI TUDI….«VSA EKIPA UČITELJIC«

6 thoughts on “Torek, 24.3.

  1. Filip Podobnik

    zlata jabolka
    3 sinovi (številka 3)
    3 dnevi straže
    3 zlata peresa
    3 morske deklice
    zlata ptica
    medved, ki govori
    srečen konec
    dobro premaga zlo

    Odgovori
  2. Suzana+Sucur

    Sanja Sucur

    Zlata jabolka tri
    Zlata peresa
    Kralj
    Ropar
    Medved
    Najhitrejši konj
    Zlata ptica
    Morska deklica
    Trije sinovi
    Zlata peresa

    Odgovori
  3. julija vidmar

    zlata jabolka
    zlata ptica
    trije sinovi
    zlata peresa
    govoreči medved
    čarobna skala
    najhitrejši konj
    morske deklice

    Odgovori

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja