Torek, 14.4.

Lepo pozdravljeni in dobrodošli po toplem in sončnem podaljšanem vikendu nazaj v šoli.

SLOVENŠČINA: Ker veliko časa preživljate v teh dnevih skupaj doma, se veliko tudi dnevno pogovarjate. To ni nič novega za vas, danes boste le pozorni na vaš pogovor. Temo pogovora si otrok izbere ( na primer: današnje kosilo, tedenske popoldanske aktivnosti, otroška soba, sprehod v gozd, moje kolo,…), v pogovoru pa naj sodeluje več članov, če je mogoče, drugače pa vsaj dva.  Pravila, ki jih morate sogovorci upoštevati pri pogovoru so:  1. Vsi udeleženci pogovora morajo sodelovati z govorom.  2. Hkrati govori le eden od udeležencev (preden se vključimo v pogovor počakamo, da predhodnik konča misel).  3.Na govorca pred menoj se obvezno navežem z vprašanjem, odgovorom na njegovo vprašanje ali s svojo mislijo.  4. Pogovor naj bo tekoč, zanimiv in vljuden. Pogovor naj traja približno 2 minuti. Za lažjo predstavitev poslušajte posnetek.

 

V nadaljevanju utrdite črko S v delovnem zvezku Lili in Bine za opismenjevanje – ugotovite mesto črke S v narisanih besedah, narišite prebrani povedi, preberite besede pri nalogi pero ter povedi pri nalogi zvezda in ob sličici gozda napišite 5 besed v povezavi s sličico (lažja naloga) ali 4 povedi, ki se nanašajo na sliko (težja naloga) čez eno vrsto.

MATEMATIKA: Ali se spomniš vseh geometrijskih likov in jih znaš poimenovati ?  Da se jih lažje spomniš, odigraj igro spomin v deželi LILIBI – ŠOLSKA ULICA – MATEMATIKA – POIŠČI OBLIKO – SPOMIN.

Liki v igri so narisani zelo natančno , se strinjaš ? Tako jih lahko narišemo le s pripomočkom, ki se imenuje šablona in jo imaš v šoli. Zato bomo s šablono risali, ko bomo v šoli, danes pa se boš  zelo potrudil in risal z roko čim lepše pravokotnike ter jih pobarval v DZ Lili in Bine, stran 41, in enako kvadrate, na strani 42.

GLASBENA NALOGA ZA TA TEDEN: Pozdravljeni na uri glasbe. Poglejte povezavo:  https://www.youtube.com/watch?v=rD2oXZgCr50  (od 0:00- 1:55).

Spoznali smo že nekaj inštrumentov. Res je, da se že kar nekaj časa učimo od doma, a spomnite se, kako so na hodniku naše šole igrali naši prijatelji- starejši učenci na klavir. Danes si bomo pogledali  posnetek, na katerem bomo slišali nekaj o klavirju in prisluhnili, kako zveni.   https://www.lilibi.si/solska-ulica/glasbena-umetnost/o-glasbi/igranje-klavirja/se-lahko-vsi-naucimo-igrati                                                                                                                                          Danes boste poizkusili sami zaigrati na klavirske tipke.  Z miško se premakneš na tipko D in pritisneš. Poizkusi in prosi starša za pomoč:  https://www.lilibi.si/solska-ulica/glasbena-umetnost/o-glasbi/igranje-klavirja/igrajmo-sami  Poljubno tipkajte po tipkah in ustvarjajte svojo melodijo. Naslednjič vam zaupam, kako se zaigra KUŽA PAZI. Morda bo kdo od vas zaigral že danes.

Tedenska naloga bo izmisliti si izmišljotinko – besedilo, ki ga zapoješ ali skladbico na elektronskem klavirčku.  Kaj so IZMIŠLJOTINKE ? To so deklamacije (jih govorimo)  ali pesmice (jih pojemo), ki si jih izmislimo sami ali kratke skladbice na instrumentu. Predvsem so pa tako posebne in čudovite, kot so vaše risbice- PRAVE UMETNIJE.

Čisto preprosto . Namesto, da bi zapel: »Ko si srečen zdaj z dlanjo udari v dlan…, lahko zapoješ : »Ko si srečen me pokliči na ves glas« ali pa:« Ko si srečen je učenje pravi »ŠPAS« (beseda ŠPAS pomeni HEC). Pa poizkusimo:  https://www.youtube.com/watch?v=rD2oXZgCr50 (od 0:00- 1:55).  Torej na melodijo pesmice, ki jo že poznaš si lahko tudi enostavno nekaj izmisliš.

 

 

 

 

10 thoughts on “Torek, 14.4.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja